Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Hloupost je nejlépe ignorovat.A hlupáky taky, v tomto případě toho Francouze.Tím, že se ženy pobouřeně ozývají, jenom prokazují svoji jistou slabost a v dáli se maník a jemu podobní troubové pobaveně smějí....

0 0
možnosti
EK

Promatkupřírodu, neberte ho vážně, vždyť je to jen chlap!;-D

2 0
možnosti
Foto

já bych naopak řekla že to takhle veřejně prohlásil úmyslně s vědomím že provokace je v naší době tou nejlepší reklamou-o sexuálních preferencích bych nediskutovala to je skutečně osobní věc každého a je to otázka vkusu-ovšem otázkou vkusu je také zda je nutné to veřejně vyhlašovat- by mě zajímalo, kdybych si já třeba dala na facebook hlášku, že mi zvlhne jen při pohledu na mladého svalnatého snědého mladíka a muži mého věku ve mě vzbudí tak maximálně soucit-to by byl hukot;-D;-D

1 0
možnosti
PK

Proboha tolik písmenek, kvůli vyjádření jednoho Frantíka, s kterým mimochodem nesouhlasím a jedna známá spisovatelka ze stejné země již dávno před tímto pisálkem pronesla: ..Je věk, ve kterém žena musí být krásná, aby byla milována. A pak přijde věk, kdy musí být milována, aby byla krásná.“;-D

6 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x
Mezi mé zájmy patří  kulturní dění v mém okolí, literatura, reflexe vlivu masových médií na utváření obecného mínění. Zajímám se o kognitivní vědy, evoluční psychologii, teorii memů a literaturu.