Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^trošku proškrtat a bude to fajnR^s jádrem sdělení souhlasím jen je trochu problém se k němu prokousat, ale možná je můj problém že má radši stručnost:-)

0 0
možnosti

Úplně s Vámi soucítím. Kdysi jsme v Brně utrpěl inscenační výblitek HA divadla na motivy klasické hry Bouře (Shakespeare). Chtěl jsem se rovněž terapeuticky vypsat v nějaké recenzi jako varování pro ostatním. Hodně práce mi v tom zabránilo a následné všední starosti a čas uklidnily ducha.

Děj se "moderně" odehrával v bufetu a dosud jsem přesvědčen, že autoři byli slušně řečeno psychicky nestabilní (něco, jako když redaktor ženského časopisu si zapisoval recepty chovanců blázince v jedné Haškově povídce). Dramaturg musell být pod trvalým vlivem drog. Naštěstí jsem se jako zkušený divák řídil pravidlem, že pokud první půle nestoji za nic, druhá bude ještě horší - možná proto některí inscenátoři nedělají přestávky :-). Dva dny jsem chodil plný vzteku, že jsem nedokázal se svou průměrnou inteligencí vůbec pochopit o co šlo a jaký byl význam naprosto nesouvislého blábolení a zmateného pobíhání po jevišti. (Pokud někdo, kdo vskutku ovládá zpěv paroduje neumění zpívat, může to být zábava. Kdo ale neumí zpívat a paroduje, vyvolává spíš pocit trapnosti.

0 0
možnosti

Pokud se autor sám považuje za Světáčka, bude vždy napadaný a odsuzovaný Čecháček...

0 0
možnosti

Kdyz se ozve slovo Cechacek, autor je obycejne Moravan. K clanku dodavam, ze ostatni diskuteri maji pravdu: je prilis dlouhy. Doporucila bych autorce, aby sve pristi kreace seskrtala na polovinu.

1 0
možnosti
Foto

Článek je strašně dlouhý... ale asi to byl opravdu nevšední zážitek. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Máte opravdu, paní Martino. Blogerské články by měly být kratší a výstižné, čtenáře odradí... (I když jsou velmi zajímavé - jako třeba tento). K dlouhým rozborům jsou určeny jiné weby. Díky za pochopení, paní autorko. ;-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x
Mezi mé zájmy patří  kulturní dění v mém okolí, literatura, reflexe vlivu masových médií na utváření obecného mínění. Zajímám se o kognitivní vědy, evoluční psychologii, teorii memů a literaturu.