Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mé zkušenosti skutečně není jednoduché tyhle samozvané průvodce odmítnout ... obzvlášť když na konci přidají dojemný příběh o trpící rodině (ale to se asi v Izraeli nestává).

Ale víc mě z textů autorky zaujalo něco jiného: jak těžké je pro přemýšlivého člověka přestat být katolíkem a zbavit se katolického myšlení i někde v podvědomí. Líbila by se mi verze, podle které je důvodem prostě úžasnost a neodolatelnost katolické víry :-)

0 0
možnosti
Foto

Opravdu velmi zajímavé a podnětné čtení, děkuji p. Havelková...[>-]EU8-o

2 0
možnosti

..když jsem tento skoro detektivní příběh četl, očekával jsem,že se po těch nešťastných zraněních nevrátíte k vaší původní víře...ale jste silná osobnost a asi ji netřeba..jinak karma za hezké počteníčkoR^

1 0
možnosti
Foto

Jste - li zkušenou turistkou, tak přece musí být od prvního okamžiku jasné, že ten pán za cokoli bude chtít peníze. Na takové lidi, nabízející své "služby" se usměji širokým úsměvem a otočím se zády. Gesto - i bez znalosti jazyků - zcela universální.

Jednou mě v Jeruzalémě zastavil Žid a vrhl se bez výstrahy ke mně, chytil mne za hlavu a začal mi v hebrejštině žehnat. Jelikož jsem na to nebyl připraven a on mou hlavu svíral pevně, musel jsem vydržet až do konce, kdy mne asi po 30 vteřinách požádal o "paper money", tedy žádných 5 šekelů či méně.

Nemám to rád.

Tak jsem ho rovněž chytil za hlavu a požehnal mu křesťansky, pro jistotu česky a usmál se na něj se rčením "fifty-fifty.

Pochopil.

5 0
možnosti
Foto

Hlavně, že jste vyvázl bez fraktury lebky. Já jsem čula, že bude chtít peníze, ale známý ne, byl naivnější.

0 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x
Mezi mé zájmy patří  kulturní dění v mém okolí, literatura, reflexe vlivu masových médií na utváření obecného mínění. Zajímám se o kognitivní vědy, evoluční psychologii, teorii memů a literaturu.