Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Kdybych byl pan Drahoš, tak bych takové voličky jako jste vy oželel. To je ta třetina o které Zeman mluvil a tu si klidně může ponechat.

2 1
možnosti
Foto

Hezky jsem se pobavil, zasmál a dal Vám karmu. Jen tak dál. Tento druh humoru je mi blízký.

3 0
možnosti
JK

Jestli na změnu názoru stačí, aby se Zeman usmál na moderátora, tak potěš pámbu.

Tyhle názorové veletoče máte s MZ společné, takže nyní jste ve správné škatulce.

4 0
možnosti
TH

Antikarma. Takovou slátaninu jsem dlouho nečetl. Předně pak Koranteg není migrant. Jeho matka je Češka a otec z Ghany. Za druhé tady podsouváte nějaké své smyšlenky, že lidé, kteří odmítají masovou migraci z Afriky jsou všichni rasisté, kteří by černochovi ruku nepodali. Tak to přece není. Rasisté mezi námi asi existují, ale většina lidí, kteří odmítají masovou migraci z Afriky do Evropy ji odmítají protože je masová. Protože tím, že je masová je nebezpečná. Povede, a v západní Evropě tomu už tak je, k vytváření ghet, k nezačlenění migrantů, pocitu jejich vykořenění a růstu zločinnosti a terorismu. Nemasová migrace může být opravdu obohacením země. Ale masová migrace je vždy pohromou a katastrofou.

10 0
možnosti
JU

J28o21s23e76f 82U66l86m36a18n

22. 1. 2018 23:43

U těch Afričanů je to právě naopak. Většina z nich je problémová, ale když poznáte pár těch Korantengů, tak se vám zdá, že to s nima nějak půjde a že budou v pohodě, ale ono ne. Ono ani tak nejde o to, zda je to černoch a Afričan jako spíše odkud je. Třeba takový Somálec je problém skoro vždy. Nebo Jihoafričan. JAR je bohatá země ale ti lidi tam, to je hrůza. Jeden gauner vedle druhého. Naproti tomu ale třeba černoch z Botswany nebo Malawi je úplně něco jiného. A co je nejhorší...oni většinou zdrhaj právě z těch oblastí, kde jsou lidi na prd. Takový Eritrejec je jiný tvar slova "průšvih". Takže přivandrovalce z Afriky nebrat!

7 0
možnosti
Foto

Už dlouho mám dojem, že voliči MZ jsou stiženi nějakou poruchou - morální nebo intelektuální. Nic ve zlém, ale když se po pěti letech excesů, ostud a činů na hranici kolaborantství, které tento "kandidát" vyváděl, vynoří nějaká dívenka, pro kterou se rozhodujícím argumentem volby stane usmívání MZ na "černouška z Ghany" Raye Korantenga, jsem ztracen. Vše, co mě nelehký život naučil, se ocitá ve víru a obávám se, že už nerozumím ničemu.

10 3
možnosti
Foto

Kolaborantství? S kým čím? S okupantem? Ale s kterým?

0 0
možnosti
Foto

H50a68n39a 42V50l31k16o40v54á

22. 1. 2018 21:52

;-Dvždycky jste mi přišla trhlá a dnes jsem si uvědomila (no, v jiných kruzích to vím dlouho) že jsem trhlá taky.

Já Zemana volit nebudu, na to udělal až příliš hloupých či trapných kroků v minulosti, v prvním kole jsem volila Marka Hilšera a teď mi nic jiného než Drahoš nezbývá...

Nicméně každým dalším dnem a vyjádřením jeho paní, popř. jiného příbuzného, je mé nadšení pro volby menší.

1 1
možnosti
TH

No, já jsem se zprvu těšil, že někdo vystřídá toho Zemana, Horáček nebo později Drahoš. Ovšem jak sleduji co říká a jak se chová tandem Drahošovi, tak si mi ti Drahošovi zhnusili tak, že budu volit Zemana.

3 0
možnosti
JL

V podstatě se jedná o špatně maskovanou agitku. Jinak si tento článek vysvětlit nelze. Jenom by mě zajímalo, proč jste v prvním kole hlasovala na pana Drahoše?

Vždyť to nedává žádný smysl.

15 1
možnosti
Foto

Pro jeho prozápadní směřování a že měl větší šanci proti Zemanovi, než Fischer. Já Zemana moc nemusím, protože si vymýšlí, ale dostala jsem kudlu na krk, pokud ho nebudu volit, rodiče mě vydědí. Chtěla jsem volit Pavla Fischera, protože je to zkušený diplomat a má přehled. A vyjadřuje se lépe nežli Drahoš.

0 0
možnosti
Foto

tak mě tak napadlo, nejste vy nějakej sociologickej projekt???

7 1
možnosti
PV

Kdyz jsem mrknul na starsi blogy, zacal jsem byt zmaten a zacal uvazovat jako Vy, co je tohle za podklady k diplomove praci.

2 1
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x
Mezi mé zájmy patří  kulturní dění v mém okolí, literatura, reflexe vlivu masových médií na utváření obecného mínění. Zajímám se o kognitivní vědy, evoluční psychologii, teorii memů a literaturu.