Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Junga mám rád. Něco jsem si od něj přečetl. Každý ze tři velkých psychoanalytiků Freud, Jung, Fromm má něco do sebe, svou prací jsou hodně jiní, ale vlastně se navzájem doplňují.

Ten sen je zajímavý. Vaše animace se mi líbí. R^

0 0
možnosti
Foto

Pokud vás hlouběji zajímají vztahy mezi jednotlivými směry psychoanalytického hnutí a konkrétně vztahu Freuda a Junga, doporučuji fundovanou studii Johna Kerra Nebezpečná metoda, vyšla česky, vznikl podle ní brtisko německý film Cronenberga, ten je ale na můj vkus dost hollywoodský, kniha samamá přes 500 stran.

0 0
možnosti

A to krkání je co? Jinak scéna vypadá děsivě - na amatéra docela dobré, já bych neuměl ani to. Připadá mi to jako dobrý nápad a je škoda, že někdo to nedělá profesionálně.

0 0
možnosti
Foto

Jen jsem chtěla podotknout, že má dost slabý počítač, na kvalitnější animace si kupuji silnější procesor a více pamětí samozřejmě by se to muselo celé ještě doopravit, jenomže to renderování zabírá celou věčnost.

0 0
možnosti
Foto

Snad by to chtělo nejprve se orientovat na češtinu a mít text pod kontrolou.....

0 0
možnosti
Foto

V animaci se opakuje věta Siefried je mrtev.

0 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x
Mezi mé zájmy patří  kulturní dění v mém okolí, literatura, reflexe vlivu masových médií na utváření obecného mínění. Zajímám se o kognitivní vědy, evoluční psychologii, teorii memů a literaturu.