Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Tak jsem si říkal, že když jsme si to teď v diskuzi tak vyříkali, že USA NEKRITIZUJÍ jako největší islamofoba a ani ho tak neoznačili, že alespoň opravíte ten senzace chtivý nadpis, nebo tuto skutečnost zmíníte v článku.

A ono nic .......................!

Tohle mě ukrutně vadí na českých blogerech. Karma je jim milejší jak pravda (i když bych rád věděl proč?!?) a čím větší "trhák" v nadpisu, tím menší pravděpodobnost, že informace zde sdílená bude i pravdivou.

0 0
možnosti
Foto

V kodoxu blogera je dáno, že článek se nesmí po vydání zásadním způsobem upravovat.

Takže jsem to musela nechat jak to je.

0 0
možnosti
PK

P27a89v96e33l 80K62u11l83a

17. 4. 2016 10:40

Jenom malá připomínka k titulku. Když někoho "vyvraždím", tak už by neměl žádný zůstat, ne ?8-o:-)

0 0
možnosti
Foto

Psala jsem vyvraždili nejvíce muslimů. Ne všechny. Muslimové se rovněž vraždí navzájem.

0 0
možnosti
JS

Máte smůlu, že jste se nenarodila dříve, mohla jste šéfovat Rudému právu.

6 2
možnosti
Foto

Psala jsem vždy jen do divadelních anebo literárních periodik.

0 0
možnosti
PS

Takže - milá paní Havelková, ve svém blogu říkáte neznalému českému čtenáři, že USA označili Zemana za největšího islamofoba Evropy. Když jsem se vás zeptal, v jakéže zprávě to ty zlé USA učinily, odpovíte mi vytáčky a výmluvami na chybu v "akutálně.cz". Neboli nevědomě lžete, nebo rozšiřujete vědomě nesprávné informace, neboli lži. Není mi jasné, co tím vlastně sledujete. Kopete za někoho, nebo za něco? Platí vám za to někdo?

Ve vlastní zprávě, na jejíž lživě interpretovaném obsahu jste "vybudoval" váš pamflet, se totiž o Zemanovi říká pouze toto:

Societal prejudice and discrimination against Muslims remained a growing concern. Although the government publicly condemned anti-Islamic rhetoric, some politicians continued to make anti-Islamic statements. In October, President Zeman stated that Muslim refugees will not respect laws and customs and will try to apply sharia law. In November, Zeman spoke at a rally held by the anti-Muslim group Bloc Against Islam and the Usvit (Dawn) political party. Several fellow politicians criticized Zeman. They included Prime Minister Sobotka, who said that Zeman’s participation in the rally was contrary to the country’s humanistic and democratic tradition.

A já říkám, že ta zpráva je vůči Zemanovi ještě příliš mírná a ohleduplná, protože podle mého názoru Zeman zatracený islamofob je, ale není největší v Evropě. Ona zpráva ho nekritizuje, ona pouze konstatuje fakta.

A teď jsem zvědavý, jak rychle mě smažete!

4 0
možnosti
VK

Mám také pocit, že autorka "pracuje" na blogu. Obyčejná karmohoňka to asi nebude.

1 2
možnosti
Foto

Všem co mi diskutovali. Šla jsem po vzoru našeho prezidenta objímat stromy, a tak jsem neodpověděla. Pak jsem ale zjistila, že mé vytypované stromy nedaleko před mým bydlištěm dnes někdo vykácel.

1 0
možnosti
PS

nebo se vaše milované stromy před vámi schovaly. Styděli se za ty lži, které zde na iDnes produkujete.

1 3
možnosti
PS

USA ve svých lidskoprávních zprávách o stavu světa, jež přepisují přes kopírák, označily prezidenta Zemana jako největšího islamofoba Evropy a Česko za zemi, jež vůči islámu v regionu vyjadřuje největší odpor.

Zdroj: http://petrahavelkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=503290

Můžete mi prosím sdělit, ve které zprávě označily USA Zemana jako největšího islamofoba! Děkuji

6 1
možnosti
Foto

Zmátli mě v aktualne dnes. Tam to celé nafoukli. Zeman byl kritizován za islamofobní projevy ve zprávě USA zde.

http://www.state.gov/j/drl/rls/hrrpt/humanrightsreport/#wrapper

1 0
možnosti
JL

Clanek podobny ke clankum pana Olsera. Moc dlouhy. Nic noveho pod sluncem. Rekapitulace americke politiky v podani ceske proletarky. Jinak nebudu pisatelku kritizovat. Nema to rada. Tech par vet na zacatku jsem vsak neodolal nenapsat.

9 2
možnosti
Foto

Až na to, že většinou vždy volila středopravicovou stranu.

1 2
možnosti
VF

Paní Havelková, uvolnit diskusi byl správný krok.

Diskutovat ale nehodlám.

6 2
možnosti
Foto

Ať je to jak chce, tak mě lupičského velitele lupičského gangu jménem stát, líto není.

0 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x
Mezi mé zájmy patří  kulturní dění v mém okolí, literatura, reflexe vlivu masových médií na utváření obecného mínění. Zajímám se o kognitivní vědy, evoluční psychologii, teorii memů a literaturu.