Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano,bylo to dlouhe.....ale tak zajimave a myslim,ze pravdive...ze jsem vydrzel az do konce.Zatim podle meho to nejlepsi co jsem tady na tech Blog strankach cetl.Prectu si to jeste jednou.....je zde mnoho veci k zamysleni...dekuju autorce.Moc se mi to libi.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji pane Vlčku, jste na mě milosrdnější nežli pan Vlk, který mě před chvílí zepsul, že jsem mu zkritizovala Davida Kollera. Asi že jste díky svému příjmením shovívavějším typem čtenáře, nežli byl pan Vlk, vášnivý fanoušek českého zpěváka.

1 0
možnosti
Foto

No, řeknu Vám, abych si vzal dovolenou na přečtení.. K Putinovi, Zemanovi ani jiným mluvčím levičáků se vyjadřovat moc nechci. Mě spíše zajímal Váš postřeh nad tím, kolik "depresistů" mezi umělci je. Cítil jsem z toho Váš odpor, výsměch k nim. Možná jsem nezvolil správná slova. Píšete však, že trochu rozumíte duši umělce. Podle toho, co a jak jste napsala mám já pocit, že nerozumíte ani náhodou.

6 1
možnosti
Foto

Duše umělce je tak šírá a nedozírná, rozdrásaná, že jí není možné zcela porozumět. Pokud ovšem duše existuje? Dle postřehů moderních představitelů kognitivní věd je naše jednání výsledkem složitých komputačních procesů ovlivněných fyzikálně chemickými jevy, elektrickými vzruchy a dalšími procesy v našem mozku, reagujícím na podněty v okolí. Pokud jsem psala o duši, myslela jsem spíš "koncept já", jež je nám vsugerován kooperujícími sobeckými geny, aby se lépe přenášely v rámci evolučního boje.

3 0
možnosti

Mrzí mě, že jste v nekonečném blábolu bez hlavy a paty vynechala Mickey Mouse, Kačera Donalda, trpaslíka Prófu, Sněhurku a Švejka.

Největší dojem na mě udělala Vaše sebereflexe, totiž to, že jste šedá kancelářská myš. To mi připadá z celého blogu nejvěrohodnější.

5 4
možnosti

Trapny prispevek skvele popisujici mysleni jeho autora.

2 1
možnosti
Foto

Sakriš, to bylo dlouhé se spoustou větších a z nich menších odboček, ale kupodivu stále ve směru...moje úcta jak pro formu, tak pro myšlenky R^

4 0
možnosti

Tentokrat jsem si vyhradil dostatek casu na precteni celeho clanku. Tedy za manzelku bych jeho autorku nechtel. Na tento post vam to az prilis dobre mysli a formuluje. Jako cizi manzelce vam davam jednoznacne karmu.

3 0
možnosti
Foto

Jsem bohužel stále svobodná. Nikdo mě nechce za manželku, o ruku mne požádal jen intelektuál egyptského původu, žijící v UK, jehož jsem musela odmítnout, protože jsem nevěděla, zda si ze mně nestřílí a je při smyslech a jeden lehce psychicky retardovaný chlapec. A to je vše. Na roli manželky jsem definitivně ve svých 39 letech přestárlá, takže zůstanu asi navždy neprovdanou.

0 0
možnosti

Je tady někdo, kdo vše a ještě se zájmem přečetl ? Snad se jich pár najde a udělají autorce radost. Já ji tu radost udělat nemůžu.

0 0
možnosti

D10a29v97i46d 67V11l43k

14. 4. 2016 18:23

Asi tak, Vy jste u mě nikdo, kdežto Koller je pan Někdo.A já raději poslouchám názory Někoho než nikoho.:-)hezký večer.

1 7
možnosti
Foto

Když si někdo rýpne do Davida Kollera a pochybných aktivit NATO v Libyi, Iráku a Afgánistánu či v Africe je dle Davida Vlka nikdo. Když si rýpne do Zemana je čtvrt někdo. Když si rýpne do čínského prezidenta je polo někdo a když si rýpne do Putina je už někdo. A tak dále. Ale možná stále ještě nikdo

4 0
možnosti
Foto

J21a90n40a 40M14a29j56o55v95á

14. 4. 2016 17:44

Možná zkuste šetřit slovy, rádobyintelektuálstvím a taky přezíravostí. Vyjasnit na začátku, že umělci jsou banda cvoků (a je jedno jestli jsou nebo nejsou), následně, že jsou v rámci geopolitických témat nevzdělaní (narozdíl od Vás)... tady je jejich názor tak nějak...podivný, je-li vysloven, je prostě úsměvné.

Není v tom zvláštní hořkost z toho, že místo uměleckého světa hlídáte tu bezpečnost?

8 1
možnosti
Foto

Není. Už během studia mě více zajímala literární kritika psala jsem více do novin recenze, nežli divadelní hry anebo adaptace. Každému je dáno něco jiného. Mě profese dramaturga nebyla souzena. Kollera, Výtiskovou nepovažuji při svém estétském vkusu za umělce, ale spíše za popové české hvězdy, které sama neposlouchám, protože jsou na můj vkus příliš mainstreamoví.

2 0
možnosti

..... ááále, pochopit se to dá,- devoto že se z popový ikony stal naráz "angažovanej umělec" a to mu nesluší,- měl praskat do politiky a dělat to profi a nejenom jako když si zrovna vzpomenu a vyslintám dvě tři věty na pódiu nebo s Polákovou nazpívám protestsong "Jsme v prde..."! ,-.... se do teho pořádně vobuju, nebo držím zobák !

1 0
možnosti

Díky za extrakt, dá se dočetl jen na konec toho pohrdavého a mnohaslovného označení všech umělců za sebestředné duševní trosky:)

1 0
možnosti

P73a23v65e56l 22F63o31r93t

14. 4. 2016 17:29

Ac to bylo dost dlouhe, docetl jsem Vas blog a nezbyva nic jineho nez dat R^.

Diky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x
Mezi mé zájmy patří  kulturní dění v mém okolí, literatura, reflexe vlivu masových médií na utváření obecného mínění. Zajímám se o kognitivní vědy, evoluční psychologii, teorii memů a literaturu.