Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

V burkinách na moravskou přehradu nelez, vyplašíš nudisty

Jakmile jsem se doslechla o burkinách, napadlo mne, že je to ideální řešení pro mé problémy se sinicemi, z nichž mám vyrážku a objednala jsem si z Francie nejnovější komplet. Vzbudila jsem pozoruhodné reakce.

Vždy jsem chodila do naší vyhlášené malé přehrady v dvoudílných plavkách růžovolící a vždy jsem vycházela rudá od sinic s výkřiky: "pálí, pálí, pálí, už tam nikdy nevlezu"  a obdivovala jsem místní rodiče, kteří nechali v přehradě čvachtat bezstarostně jejich děti. A to byla před desítkou let přehrada nejprůzračnější na světě. Svět se ale mění, bohužel k horšímu. 

Už jsem to zapíchla a plavala jsem v našem čistém koupališti, letos byla přehrada obzvláště brzo brčálovitě zelená. Tu jsem se zázračně jsem se doslechla o řešení všech svých problémů, burkinách, jež by pokryly mé tělo a to by hned nezrudlo. Objednala jsem si nejnovější model a vyrazila jsem na pláž. 

můj boj se sinicemi

Všichni se na mě dívali a mysleli si, že jsem musulmanka a poslali mě zpátky do Saúdské Arábie. Když jsem na ně promluvila česky, řekli si, že jsem konvertovala k islámu a zahodila podle své tyrkysové dvojdílné plavky. Když jsem jim vysvětlila, že je to ochrana kvůli sinicím, doslechla jsem se, že lepší české sinice, nežli muslimská samice. 

"Já jsem ale ateistka!" vykřikla jsem. "Tak dodržuj laskavě české obyčeje", vybafli na mě lidé od přehrady.  A pak jsem zjistila, jak jsou lidé pověrčiví. Sinice vznikají  z nedostatečné kanalizace okolních obcí. To si ale nikdo u nás nepřipouští. Než abychom investovali do kanalizace, raději se smíříme se sinicemi.  

Bylo mi sděleno, že sinice se v přehradě množí výhradně kvůli mně, protože jsem zradila české ideály a protože jsem naši moravskou přehradu očarovala. Byli i smířlivější lidé, kteří se mne snažili chránit a řekli, že ve 21. století je třeba myslet racionálně, že islám je ale iracionální naukou. Ani jeden neřekl, že si mohu plovat, v čem chci, protože je u nás svoboda nosit si, co chceme, kromě nacistických symbolů.  

Odplavala jsem znuděně na druhý břeh, kde se tradičně koupou nudisti. Jejich reakce byly ještě ostřejší.

rozzlobený nudista

"Mezi nudisty nemáš ty celoplavkářko co dělat, kazíš nám naše standarty. Běž pryč, neočumuj, naše těla jsou krásná, nemáme se za co stydět, zato ty ano!" zasyčeli na mě.  Rozplakala jsem se. Navíc jsem zjistila, že sinice pronikly i mým oděvem a jsem stejně rudá, jako dřív. Odplavala jsem i od nudistů a řekla jsem si, vždyť by to měli být lidé bez předsudků, ale opak je pravdou. Odplula jsem, kde  mne už nikdo neuvidí.

A tehdy jsem potkala našeho vyhlášeného vodníka Křeťouna. I on se straní lidí, protože na něj v éře sociálních sítí a chytrých telefonů nikdo nevěří. 

A konečně jsem se dočkala uznání. "Co to ke mně přijíždí za oslnivou vílu v jemném úboru. Ty jsi ale krásná. Hned bych si tě stáhnul pod vodu a uložil do svého hrnečku!" brekotal vodník.

"Já chci ještě chvíli žít a nebýt rudá z těch sinic!"

"To je daň za industriální pokrok, když byste žili skromně, prali prádlo na valše, naše vody by byly čisté. Máte, co jste chtěli", zaskřehotal vodník. "A nepomůžou vám ani burkiny!"

To je pravda, burkiny naše problémy nevyřeší. A proto jsem   odplavala kraulem ke svému autu, kde jsem si burkiny s úlevou svlékla. Pokutu jsem nedostala, protože u přehrady nebyl žádný místní četník. Na přehradu po této ostudě už nikdy v životě nepáchnu. 

 

   

 

Autor: Petra Havelková | pátek 26.8.2016 11:14 | karma článku: 23,06 | přečteno: 1507x
  • Další články autora

Petra Havelková

Poslední mohykáni proruské propagandy v Česku

Během únorového vpádu vojsk Putinova režimu na Ukrajinu bylo přijata série opatření proti šíření ruských desinformací. Řada zemí euroatlantického bloku i jejich spojenců se rozhodla zablokovat ruský propagační kanál Russia Today

16.8.2022 v 19:44 | Karma: 18,86 | Přečteno: 1451x | Diskuse| Politika

Petra Havelková

Na vlnách šedé ekonomiky

Můj postoj k šedé ekonomice byl vždy dvojznačný. Vím, že poctivě danícím občanům, soukromým podnikatelům a právnickým subjektům vděčím za mnohé. Jen díky nim jsem bezplatně vystudovala, mohu jezdit po opravených silnicích.

28.7.2022 v 21:09 | Karma: 13,02 | Přečteno: 650x | Diskuse| Ekonomika

Petra Havelková

Je projekt Pirátské strany o zdanění psychotropních látek smysluplný?

Možné zdanění příjmů z legislativně regulovaného prodeje psychotropních látek, které má Pirátská strana ve svém programu, se jeví jako zajímavý nápad řešení finančních problémů spojených s náklady na ústavní léčbu závislostí

6.7.2021 v 13:18 | Karma: 12,95 | Přečteno: 561x | Diskuse| Politika

Petra Havelková

Ruský vliv

Protřásla si bezstarostně své tmavé dredy v podzimním větru a nechala se pohladit posledním zábleskem babího léta. Cítila se svobodná.

1.3.2021 v 18:24 | Karma: 6,82 | Přečteno: 589x | Diskuse| Poezie a próza

Petra Havelková

Mercury a malí Čecháčci

Zpěvákova raná 80. léta strávená v Mnichově ve společné domácnosti s německou herečkou Barbarou Valentin, která jej zasvětila do tamní LGBT scény, byla v dětem přístupném filmu Bohemian Rhapsody zcela opomenuta.

10.3.2019 v 9:57 | Karma: 11,16 | Přečteno: 1225x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden podepsal miliardy, Kyjev hned dostane munici HIMARS a obrněnce Bradley

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  19:44

Sledujeme online Americký prezident Joe Biden dnes po několikaměsíčním schvalování v Kongresu podepsal zákon...

VIDEO: Plamenů se nezalekli. Američané pomáhali, dokud řidiče nevytáhli

24. dubna 2024  19:33

Starší řidič ve čtvrtek u americké Minnesoty sjel z dálnice a narazil do sloupu veřejného...

Lidovci znovu pokárali Cyrila Svobodu, ale vyhazov ze strany se nekoná

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  19:26

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších politiků, bývalého šéfa strany...

Hrozí scénář Twitter? TikTok v USA narazil, šanci větří mocní miliardáři

24. dubna 2024  19:25

Čínské sociální síti TikTok ve Spojených státech po úterním hlasování Senátu zvoní hrana. Její...

  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x
Mezi mé zájmy patří  kulturní dění v mém okolí, literatura, reflexe vlivu masových médií na utváření obecného mínění. Zajímám se o kognitivní vědy, evoluční psychologii, teorii memů a literaturu.